Jos Burgers schreef vier keer een managementboeken van het jaar. Hij is een veel gevraagd spreker. In deze Power Talk praten we over klantgerichtheid, hoe word je steeds beter en wat is het geheim om echt goed te spreken?
Wie is Jos Burgers?
Jos Burgers is volgens Managementboek Magazine de bestverkopende managementauteur van Nederland. Hij schreef o.a. Klanten zijn eigenlijk net mensen, Hondenbrokken en Gek op gaten.
Hij omschrijft zich zelf als een controlfreak en zekerheidszoeker.
Toen hij een klein jongetje was wilde hij postbode worden. Hij is nog steeds een beetje de postbode die zijn boodschappen achterlaat. Zijn nieuwste boek is: Eén klant per dag. Doe 1 keer per dag iets bijzonders voor je klanten .
Wat ga je tijdens deze podcast leren?
- Hoe werd Jos Burgers van docent ondernemer?
- Hoe word je een goed betaald spreker?
- Waarom je nooit klanttevredenheidsonderzoeken moet doen?
- Hoe word je steeds beter?
- Hoe maak je één fan per dag?
46 Power Talks: Jos Burgers
Geef nooit korting
Meer informatie over Jos Burgers.
Tips boeken:
- Tot hier en nu verder
- Verbaal meesterschap
- Hoe krijg ik ze zo ver – Jan van Zetten
Wat heb je gemist?
In aflevering 45 was Jacqueline Zuidweg te gast. In deze Power Talk hebben we het over schulden. Wat te doen bij tegenwind? Welke cijfers zijn essentieel om ALTIJD beschikbaar te hebben?
Wat ga je ontdekken in de volgende aflevering?
In de volgende aflevering praat ik met Jan Bommerez te gast. Jan Bommerez schreef o.a. het boek de Flow en de kunst van het zakendoen. Kleine kinderen zijn meestal in flow. Flow is een natuurlijke staat. Hoe kom je weer terug in die staat?
Laat een reactie achter
Belangrijk: Laat jouw reactie en eventuele aanvullingen achter. In de onderstaande video zie je welke stappen je dient te zetten.
Ik waardeer het zeer als je een review achterlaat via Itunes. Dit helpt mij om een nog groter bereik te krijgen met de Power Talks podcast.