Wunderlist is een geweldige tool om je things to do te bewaren. Geen gedoe meer met lijstjes.
Wunderlist kan je via je iphone, computer, tablet raadplegen. Maar wat nu nog gaver is de integratie met o.a. gmail, outlook en yahoo. In dit artikel leg ik uit hoe Wunderlist werkt. Waarom het mijn favoriet is en hoe ik Wunderlist gebruik.
Hoe werkt Wunderlist?
Waarom is wunderlist mijn favoriet?
– Wunderlist is gewoon heel simpel
Ik ben overgestapt van Remember the milk naar Wunderlist. Waarom? Wunderlist werkt goed op elke apparaat. Is gratis en heeft een nieuwe functie de integratie met gmail. Eindelijk een goede manier waarop ik de Getting Things Done methodiek kan toepassen in gmail.
– Je kan wunderlist delen met anderen
In Wunderlist kan je lijsten delen met anderen. Taken delen met collega’s of gewoon je boodschappenlijstje met je man of vrouw.
– Herinneringen instellen
Mijn iPhone heeft een “gil” als ik bepaalde zaken af moeten hebben. Je kan eenvoudig herinneringen instellen.
– Mail jezelf je todo’s
Minder bekend is de functie dat je je todos ook kunt mailen naar Wunderlist. Gewoon e-mail “me@wunderlist.com” en je taak is toegevoegd aan Wunderlist.
E-mail
– Ideeën voor blogs verzamelen
Wunderlist helpt mij ideeën te verzamelen over welke onderwerpen ik wil ga bloggen.
– Maken nieuwe producten
Ik gebruik Wunderlist om al mijn ideeën te verzamelen als het gaat om nieuwe producten.
– Integratie met gmail
Bekijk hier de video hoe je gmail kunt integreren.
Nog meer uit Wunderlist halen?
Wunderlist PRO
Wunderlist Pro levert een aantal geavanceerde functies voor samenwerking, zoals taakdelegatie en het delen van bestanden.
Hoe maken anderen gebruik van Wunderlist?
Ik ben benieuwd of je aanvullingen hebt hoe jij Wunderlist gebruikt.
Als je dit artikel over Wunderlist waardevol vindt, help dan mee dit te verspreiden door het te delen met andere professionals. Dit kan door middel van de social media knoppen hieronder. Ik vind het ook altijd fijn als je een reactie achterlaat.