Leren van cabaretier Lebbis
07 november 2011 
0 min. leestijd

Leren van cabaretier Lebbis

Wat kan je leren van cabaratier Lebbis. De komende tijd ga ik verschillende artikelen wijden aan de vraag wat kan je leren van…

In het onderstaande filmpje vertelt Lebbis over het perfecte terrasje. Een prachtig voorbeeld van klantvriendelijkheid. Service zoals service behoort te zijn.

Herken je dat het is prachtig zomer weer. Je zit op een terrasje en je bent hartstikke blij dat je eindelijk een plekje hebt weten te veroveren. Je zit heerlijk in het zonnetje. Je probeert de aandacht van de ober te trekken. Maar helaas elke keer ziet de ober je niet.

Lebbis heeft een conference geschreven over het perfecte terrasje. Niet alleen heel veel restaurants kunnen hier van leren, maar het is ook een prachtig voorbeeld hoe je met klanten kunt omgaan.

Belangrijk: Wat heb jij van Lebbis geleerd? Laat je reactie hieronder achter.

Als je dit artikel over Lebbis interessant vindt deel het dan met je vrienden, klanten, collega’s – Janneke

Over de schrijver
Ik ben Janneke Stielstra, ondernemer sinds 2011 en oprichter van Rebels Company. Een plek voor slimme, creatieve (hoogbegaafde) ondernemers, eigenwijze rebels en sensitieve pioniers die geïnspireerd willen worden op thema’s op gebied van business, persoonlijke ontwikkeling en creativiteit.
Reactie plaatsen